fredag 3 augusti 2012

Umeå nästa.....

Har i dag varit på en anställningsintervju i Umeå. Åkte i morse från ett underbart soligt Piteå till ett regnigt Umeå.
Bild tagen vid kusten i Jävre
Hann gå runt lite i centrum innan jag gick till intervjun. Hittade inget speciellt, men det gjorde i alla fall att man kunde varva ner lite grann inför intervjuen och det kändes då som att det gick helt okej. Får se om drygt en vecka hur det gick.

Sitter nu på bussen på väg hem. Resan började mindre lyckat, när jag skulle slänga plastlådan som hade innehållt sallad som jag åt till middag så råkade jag klämma fingret i sopptunnelocket. Inte en vacker syn som ni kan se på bilden...
Fick dock ett plåster från bussvärdinnan. Så det gäller att hålla upp fingret för att få fingret att sluta blöda.
När jag kommer hem ska jag bara ta lugnt och kanske se en film.


Inga kommentarer: