torsdag 16 augusti 2012

Bidde inte Ume + räkpaj och ev. sista badet i sommar...

Fick i dag svar från förskolechefen i Umeå. Vart inte jobb där den här gången. Så det är bara att leta vidare och fortsätta att jobba som vikarie just nu inom barnomsorgen.

Men inte ska man hänga läpp för det, har haft underbart väder i dag och jag har i dag till middag gjort en kall räkpaj. Recept på den kommer senare.
Kall räkpaj alá Jessica ;-)
Men just nu ligger jag och myser på havsbadets strand tillsammans med Katti som är och hälsar på i Piteå bara för dagen. Har hunnit ta mig nog det sista doppet för i sommar. Är rätt glad att jag har haft nöjet att få bada mer än en gång den här sommaren. Vart ju bara en gång i fjol. Men det kan ju nog ha något att göra med att jag hade semester i augusti i fjol.


Inga kommentarer: