lördag 19 maj 2012

Den som söker den finner...

Har nu börjat att ta tag i och kollat vad jag har för grejer i mina lådor som är ihop packat ute i lillstugan.

En hel del saker har rensats bort. En oändlig massa skräppapper, gosedjur, porslinsfigurer, kläder, gardiner, krimskrams, smycken, gamla vhs band. Men än är det mycket kvar att gå i genom. Kanske efter detta man får ha ett loppis eller så får man skicka det som man inte vill ha kvar till Röda korset eller nått sånt.

Hittade bland alla grejer detta fina smyckeskrin som jag fick för några år sen av mina föräldrar. Hade en period där jag skulle ha som hobby att göra smycken och alla saker jag hade köpt låg i detta skrin plus ett par gamla smycken som jag bland annat ärvt av mormor. Så nu är även skrinet rensat på det jag inte behöver ha mer.

Blir att sen fortsätta med rensningen kanske i dag eller så i morgon. Beror på hur jag känner mig :-) Men nu tar jag paus.

Inga kommentarer: