lördag 26 maj 2012

Finalen ESC 2012


Om några timmar är det dags för finalen av Eurovision Song Contest 2012. Får se vem som ror hem vinsten. Många tror på Sverige, speciellt spelsidorna som har gett Loreen det lägsta speloddset någonsin. Fast jag tror det finns några som skulle kunna verkligen utmana Sverige. Bland annat Iva från Cypern, tanterna från Ryssland och jag tror också att Turkiet blir farliga trots att det var inte alls en bra sång eller sångare. Men folk verkar gilla hans framträdande.

I kväll har jag föräldrarnas hus för mig själv. Så jag har bjudit hem nårgra tjejkompisar över. Det ska bli kul. Ska laga en tacolasange till tjejerna, vi ska spela lite kinect hade jag tänkt och sen blir det ESC finalen :-)

Om ni vill kan jag lägga ut receptet på lasangen sen ;-) Nu ska jag ut i den fina solen och ta en promenad. Sen blir det lunch och städning innan tjejerna kommer.

Inga kommentarer: