måndag 30 april 2012

..... En tyst blogg...

Får ursäkta mig att jag inte har skrivit så mycket den här månaden. Har gjort andra saker än skrivit något i min blogg. Snart har då åter en månad gått på det här året... På torsdag är det till och med bara en månad kvar tills jag blir ett år äldre. Tiden har gått fort.

Kan då berätta att musikalen jag var och såg i mitten av april var underbar. Vart dock lite extra humoristisk när inte den manliga huvudrolls-innehavaren kunde vara med på grund av sjukdom och hans inhoppare fick rycka in. Killen som hoppade in hade bara bott i Sverige i 5 år och var ursprungligen från Amerika, tror känslan hade blivit en annan om han hade fått leverera sina repliker på amerikanska som han är van att prata. Vart inte så mycket shoppande... Hittade mer saker förra helgen när jag var i Luleå. Bland annat har jag ett par fina skor på scorett som jag ska få nöjet att använda i sommar får jag hoppas.

Den här helgen har varit rätt så lugn. Varit ut och gått och så följde jag med pappa i går för att han skulle göra ett ärende i Arvidsjaur... Min gamla bostadort. Så jag följde med för att kolla in på bland annat en av mina favoritaffärer i Sverige - Änglafröjd. Maiwor och Anna som äger butiken kände då igen mig direkt. Jag var ju en ganska trogen kund under de nästan 10 månaderna jag bodde i Arvidsjaur. Får se nu om sakerna jag fann hos dom kan ge mig inspiration att börja med scrappbooking igen.

Inga kommentarer: