lördag 31 mars 2012

Skulle försöka spara....

Ska om två veckor ner till Sthlm för att se tillsammans med mina systrar musikalen "Dirty Dancing" på China teatern. Så jag hade tänkt mig försöka spara den lön jag fick nu senast för att kanske hitta mig något fint i Sthlm. Men så har det inte riktigt blivit... Väntar förväntasfullt på nya glasögon som jag har beställt från Specsaver förra veckan, ett par vanliga glasögon och ett par solglasögon med styrka.
S SUSAN glasses
Detta är ett av paren jag har beställt (bild från Specsavers )
Sen idag blev det ännu lite mer shopping. Behövde mig en ny vårjacka som man även kan ha på jobbet men även skulle vilja på sig när man är ute på stan. Tillslut hittade jag på Intersport på Storheden i Luleå vad jag ville ha. Det vart en jacka som är från märket Didriksons 1913. Fast inte i någon av färgerna som syns på bilden... Den jag köpte är i rött :-) Lite kul med en färg på jacka som jag aldrig har haft förrut.

MARINA JACKA
(Bild från Intersport)
Och sist men inte minst kunde jag inte låta bli att köpa den nya kollektionen av sommardoftar från Escada som har nyligen kommit till Sverige. Det är i alla fall en kollektion med fem små flaskor med dofterna "Escada Island Kiss", "Escada Sexy Graffiti", "Escada Rockin Rio, "Escada Taj Sunset" och "Escada Marine Groove".
 Så nu blir det inge mer shoppande tills jag ska ner till Sthlm. Vill ju kunna köpa mig någon liten sak i alla fall där nere.

Inga kommentarer: