fredag 21 september 2012

Tillbaka igen efter en lite stunds tysnad

Vet att det var länge sen jag skrev här. Har hunnit hända lite saker sen sist jag skrev här... Jag har hunnit vara upp till Luleå och busat med årets Nolleperiodsgrupp som gamling. Jag och de andra "gamlingar" från tidigare nolleperiodsgrupper hade riktigt trevligt att busa med de små.

Förra veckan så hade jag min kära syster Nina hemma i Piteå. Hon hade även med sig sin sambo, var så härligt att få ha dem här uppe för en vecka.

Har förrutom det åkt runt en hel del i Piteå och jobbat på olika förskolor/förskoleklasser/fritids. Men sen förra måndagen jobbar jag nu fram till jul på en 75% tjänst nära stan på en förskola. Skönt att ha fasta tider igen för ett tag.

Vad händer sen här näst...? Jo, i morgon ska jag på en utflyttningsfest för en av mina bästa vänner -  Katti som lämnar Luleå nu efter 13 år som bofast där :-( Trist för oss som bor här i vid kusten, men desto trevligare för Kattis blivande sambo och alla Kirunabor när hon nu ska snart flytta till Kiruna.

I'm gonna miss you darling *SNYFT* Tänk att vi har känt varann nu i över 9 år.... Vad tiden går fort.

Inga kommentarer: