torsdag 27 september 2012

Löning kom och löning gick...

I dag har det varit tjejkväll i Piteå. Ville inte missa chansen att hitta en lite billigare vinterjacka eftersom jackan jag hade i fjol är rätt stor nu efter att jag har gått ner lite grann i vikt.

Men innan dess har det hunnit vara en regning dag på jobbet och träning på Actic. Jag är så tacksam till min vän Lotta som motiverade mig att börja följa med henne och träna. Är rätt skönt att få träna och känna att man gör något än att bara slappa hela veckan efter att man har slutat jobbet.

Bild från Ecco.se
CELESTE PARKA
Bild från Intersport.se
Lyckades då hitta mig en vinterjacka i kväll på Intersport. Den hade kostat 1700:-, men kostade nu bara 999 kr och det tycker jag är en bra deal. Speciellt när det är en Didriksonsjacka. Förutom det så unade jag mig även en blus, en byxa, två linnen, fyra leggings, ett par thights och ett par snyggskor från märket Ecco.



Men nu ska jag gå och sova. En arbetsdag till och sen helg :-D

Inga kommentarer: