söndag 22 juli 2012

Härliga tider i Luleå


Var i går och umgicks med många av mina kompisar i Luleå.

Vi började några stycken med att spela minigolf. Mitt mål var att komma under 100 :-P Jag fick om jag inte minns fel 93 (blev 4:a av 4:a)... Lika bra som ett barn fick jag höra, men det kanske är för att jag har barnasinnet kvar *hehe*
Sen åkte vi 4:a förbi E & M som bor på Kronan i Luleå, där jag kollade bland annat in på mina vänners utsikt och spelade lite sällskapsspel. Kom även där sist.

Efter det åkte vi allesammans till familjen Selberg där vi grillade och umgicks och där även P, J & en ny bekantskap joina oss.
  
När vi var mättna och belåtna så spelade vi lite kubb. Där jag fick tillslut vara med att vinna. Första gången var det tjejerna vs killarna där killarna ganska lätt vann över oss tjejer. Sen spelade vi mixat ett par gånger och det var då jag fick vara med och vinna.

Kvällen gick den vidare med att jag, K, P, J och D för in till stan och gick på pub och lyssna på trubadur. Han var helt okej, fast det var då skam som P sa att han inte kunde Lasse Berghagens sång "En kväll i juni". Vi gick sen och visade D lite runt i Luleå centrum för att D hade aldrig varit till Luleå för. Efter det skjutsade jag hem alla och åkte sen hem. Sov gott i min säng kl.02.40.

Så TACK allesammans som var med i går för en schysst dag i Luleå :-)

Inga kommentarer: