tisdag 6 mars 2012

3 dar i rad...

Har jag nu haft underbara tjejer som jag känner som har blivit ett år äldre.

Först ut var min kära vän Nattiz som blev 29 i söndags. Synd att jag inte har kunnat grattat dig IRL vännen....

Sen i går måndag så blev min brorsdotter Thea hela 7 år. Vad åren har gått... Tänk att min stora tjej har blivit så gammal (Eller som hon sa när hon fyllde 3: - Jag är inte gammal jag är ung *SMILE*)

Och i dag har min systerdotter Mila blivit hela två år. Kändes som nyss man fick veta att man hade blivit moster.

Men i morgon ska man efter jobbet få träffa en av dessa ljuva tjejer. Är nämligen så att min bror och hans familj kommer upp i morgon. De har ju sportlov nu, så de tar chansen att komma upp och vara med oss då :-) Så det blir att fira 7 åringen igen i morgon. Men nu ska jag dra mig tillbaka, en ny dag i morgon, med främmande på besök ;-)


Inga kommentarer: